YEDIKULE FORUM


YEDIKULE FORUM

YEDIKULE'LILERIN BULUSMA FORMU RESMİ WEB SİTESİ
 
AnasayfaTakvimGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yapYedikule Fm Dinle

Paylaş | 
 

 TURHAN YILMAZ KASIRGASI 2

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
pıskolaz
Admin
Admin
avatar

Tuttuğu Takım : 4
Mesaj Sayısı : 67
Kayıt tarihi : 17/07/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: TURHAN YILMAZ KASIRGASI 2   Cuma Tem. 17, 2009 7:35 pm

Gastamonu'lu Turhan Hoca Amerika'daGastamonu da deri günü ağşamı Püsgöüt Şabanınan laflayayken benim telefon gine çaldı. Telefonu açduğumda mektep arkadaşı Garaoğlan Obamanın sesi değil mi? Şaşumadım dersem yalan olu. Hemen sordum.
- Ne va lan neydiyosun, epeydü habar alamadım senden dedim. Bizim Garaoğlan ecük teleşeli cevap vedi.
- Hocam sorma, Amerikaya başgan olacayın emme sana danışacağım bi mesele va. Hemen Amerikaya gelmen ilazım, demez mi?
Bu kelez Garaoğlan mektepdede bensüz sınıf geçemezdi. Tarih dersinden yazulu olayken hep bana baka gopya çekedi. Sona da yakalanu eşek sudan gelene gada zopa yirdi. Bak yalan söylemeyon Emme zartayıda atarın.

Hemen püsgöüt Şabana müsadeginen benim Amerikaya gitmem ilazım dedim teyyereye bindüğüm gibi ve elini Amerika.
Teyyereden iner immez yanıbaşıma zıranga gibi gapgara iki tene herif yanaşdı. “Hocam hoş geldin bizinen geliyosun” dedile bende dakıldım arkalarına vaduk Obama’nın evine.

Obama’nın garısı sacı gapamış hamuru yuğurmuş bana bi etli ekmek yapmış emme yol yorgunluğuna da sardı hee.
Bak yalan söylemeyon Emme zartayıda atarın.
Neyse hoş beşden sona bizim Obama derdini açtı bana. Hocam dedi.
- Sıkıntum şu biliyon başganlığa aday oldum emme ne edip edip, buradaki Müslümanların oyunu almam ilazım bunun için ne yapabülürün. Ocağına düşdüm bana bi akıl ve dedi. Sonada yüzüme iki yaşlı bıza gibi mel mel bakmaya başladı. Gendü gendüme güldüm. “Bu gada basit bi iş içün beni çağırmış” Sona omuzuna sertçe dokundum, bizim Garaoğlan Obama 5.4 böyüklüğünde derprem olmuş gibi sallandı.
- Bu mu seni düşündüren mesele bende böyük bi iş va sandım. Bu iş çok golay Obama deyince Obama’nın gözleri fal daşı gibi açıldı. Şartolsun bizim damdaki eşeğin gözleri Obamanınkinin yanında mercimek gibi galu. O derece gözleri böyüdü seviçden.
Bak yalan söylemeyon Emme zartayıda atarın Bak o gara gulaklarını aç beni iyi diyne dedim.
- Obama aman hocam elini ayağını öpüyün benim başganlık senin veyceğin akıla galdı ne dersen onu yapacayın Deye yalvarmaya başladı.

- Allah biliya ya bu gada yalvarmasına da gızmadım değil.
- Sus lan dedim, bu gada yalakalığa gerek yok vereceğimiz 250 gram bi akıl sus sus deye neyle bağırdımısa garısı sacda ekmekleri yakmış.
Neyse gelelim işin özüne
- Bak Obama şindi beni iyi diyne Müslümanları toplaycaysın bi yere sedece benim didem de müslümanıdı deyceysin hepsi bu gada.
Obama şaşgun ördek gibi yüzüme baka galdı sona dili çözülüvedi.
- Hocam hepsi bu gada mı bu iki kelama ganamı müslümanla demez mi.
Gine gızdım Obama’ya gafasına bi gaç kere tıklama vurdum.
- Gafanı çaluşdu Türkiyede de böyle olmayamu e salak dedim.
Obama ecük düşündü sona elimi öpüp “Doğru be hocam ben işin bu gada golay olduğunu düşünemedim. Aman hocam sana vatandaşlık hakkı verelim gal burda” demez mi, İşde o zaman fes gafamdan çıkdı.
- Bak Obama ben buraya arkadaşlığın hatırına geldim Turhan hocayı başga hocalarınan garuşduma. Ben Amerikan vatandaşı olmak içün, Amerikaya hizmet edeceyin deye yemin edecek gada imansuz deyiliyin dedim. Yerimden ok gibi fırladım ısmarladuk bile demeden o zıranga gibi heriflere “Götürün lan beni teyyerenin yanına” dedim. Teyyereye neyle bindüğümü bilmeyon bi helmede gelmişiyin Gastamonuya. Bak yalan söylemedim Emme zartayıda atdım.


SONUÇ NE OLDU

Obama benim vedüğüm aklınan başgan oldu.
En kötüsü bundan sona oldu
Türk devleti bize bakmaya fakırıyüz deyen cografyanın insanları Obama içün 41 goyun kesdile, Goyunların ganlarını da alınlarına sürüp teze gelin gibi gırışdıla.
Öte yanda aydınıyuz Cumhuriyetciyüz deyen bir başka coğrafyanın insanları baston yapıp Obamaya gönderme yarışına girdile. Şindi de onla basdon yutmuş gibi gırışıyala.
En vahimi Ülkemizi seviyoz deye bağıran bir başka coğrafyanın insanları ise Gangal köpeyi gönderdile.
Yorumu siz yapın. Durum bu merkezde.


Turhan YILMAZ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yedikulefm.tr.gg
casper
Gelismiş Üye
Gelismiş Üye
avatar

Tuttuğu Takım : 2
Mesaj Sayısı : 205
Kayıt tarihi : 20/12/09
Yaş : 25
Nerden : kastamonu

MesajKonu: Geri: TURHAN YILMAZ KASIRGASI 2   Paz Ara. 20, 2009 11:42 am

HELAL OLSUN SİZE
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yedikulefm.yetkinforum.com
yedikuleli
Kıdemli ÜYe
Kıdemli ÜYe
avatar

Tuttuğu Takım : 1
Mesaj Sayısı : 87
Kayıt tarihi : 20/12/09
Yaş : 33
Nerden : YEDİKULE

MesajKonu: Geri: TURHAN YILMAZ KASIRGASI 2   Ptsi Ara. 21, 2009 8:33 pm

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: TURHAN YILMAZ KASIRGASI 2   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
TURHAN YILMAZ KASIRGASI 2
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
YEDIKULE FORUM :: EGLENCE :: YAZILAR,FIKRALAR-
Buraya geçin: